2008-06-02

Tvivel?????

Gänget idag på eftermiddagen.
Visst har jag fantastiska bebisar?
Ha,ha.
Lite oroligt har det varit idag, Dottie har flyttat runt dem lite i rummet.
När jag kom hem låg de små på en filt under sängen, rätt bra plats iof.
Tror ibland att lådan är liiiite trång och varm.
Ang tvivel, så är det så att man bestämmer sig rätt snabbt vilka kön man har.
Och sen tittar man inte så mycket.
Började tvivla lite igår.
Hade en kompis här som var lika tvivlande som jag ;-)
Kan vara så att det är tre hanar, men vi återkommer.
Har en annan rolig nyhet, men jag återkommer till den.

1 kommentar:

Nina sa...

Hejsan Ing-Marie!
Sitter här och tittar på dina söta bebisar, vi blir jättesugna på en ny liten familjemeddlem att ösa vår kärlek på.
Jag är den Nina du pratade med i telefon för nå´n vecka sedan (genom Yvonne).
Vi har pratat igenom alla i familjen och känner att det skulle kännas bra att börja planera lite för en liten "bebbe", därför skulle vi vara glada om du kunde ha oss i åtanke på den här kullen eller kanske om du parar Queene som är en supervacker katt på dina bilder...*L*.
Jag följer bloggen vidare så kanske vi kan höras av snart igen på telefon.
Vi höres
Hälsningar Nina Rosén