2008-08-24

Så läääänge sedan! I-kullen 6 veckor :-)







Ja nu var det länge sedan jag skrev här.
Har ju börjat jobba, haft två kullar hemma och så har man ju en familj att ta hand om ;-)
Yngsta sonen har börjat på gymnasiet.
Vinnie har flyttat för nästan en vbecka sedan.
Hon flyttade hem till Sandra och Tobias och Buffe.
Önskar dem all lycka med henne.
Mina två andra stora tjejer ska stanna nästan 1 vecka till.
Och så kommer vi till mina små, gudomligt söta och pigga bebbar.
Tre tabby mitted blev det i kullen och en vanlig blå mitted.
Perlita högst upp, därefter Blanca, sen Nico och sist men inte minst Benito.
Duktiga som sjutton, vilken fantastiskt utveckling kattungar har.
Men fyyyyyy vad det är svårt att fota kattungar, tyckte jag var rätt duktig på det förut, men nu har det varit lite knepigt sista veckorna.
Nu ska jag försöka bättra mig och skriva lite oftare.



1 kommentar:

Anonym sa...

What beautiful babies Chessie has! I wonder if any of them will develop her face. She has the sweetest face I have ever seen on a ragdoll.