2008-09-26

Klubbmästerskap i Ragdollklubben.


Klubbmästerskap i Ragdollklubben 2008.
Ja förra helgen hade vi KM i RagdollKlubben.
Så himla härligt att träffas så många på en gång.
Jättetack alla i RK:s styrelse för ett jättetrevligt KM, tror många med mig tycker likadant.
Tusen tack Karin för ditt enorma engagemang, utan dig hade det varit tufft med lotteriet :-)
Och så till mina katter.
Tottsie blev 1:a, min bebis som idag flyttat hem till Nina med familj, JätteGrattis Nina.
Izzie som bor hos Susan med familj blev också 1:a i sin grupp, JätteGrattis Susanne.
Och sist men inte minst till min Whiskey som blev bästa hane ungdjur, förlorade bästa ungdjur mot Pussel från min kompis Åsa S*Hallongläntans. Ett stor Grattis till dig Åsa och till dig Inkan, härligt att se din glädje.
Mitt hjärtebarn Vinnie var också med och fick en fantastisk bedömning.
Ser redan fram emot nästa år.
Bilder på Whiskey överst och neråt Izzie brun mitted och Tottsie blå cp.








1 kommentar:

hilma sa...

hej jag bara undrade om jag får låna era fina bilder på en hemsida som heter stallet.se :) får jag det ??