2009-08-30

Händer inte så mycket................

Ja här händer det inte så mycket just nu ;-)
Vi försöker komma igång med att få lite rutiner efter den gågna sommaren.
Jobb, skola och allt som det för med sig.
Känner ändå att man faktiskt mår bra av lite rutiner.
Alla bebisar har ju flyttat till fantastiska hem, och det känns så bra.
Förra helgen ställde ju Sandra ut Vinnie med strålande resultat, så himla kul.
Själv så ska jag och Nina nästa lördag till Eskilstuna och ställa Gredelin, ska bli så kul.
Och träffa kompisar som man inte träffar jämt:-)
Jenny min webbmaster har haft fel på sin dator, och har det kanske fortfarande?
Men när den kommer igång så har jag lite nya planer jag kommer presentera.
Hoppas ni ALLA får en bra kommande vecka.

2 kommentarer:

Eva sa...

Hejhej! Vill bara berätta att vi lever och mår bra=) Vi börjar också komma in i de dagliga rutinerna igen. Siri och Rocky trivs jättebra tillsammans och jag kunde inte bli en nöjdare matte=) Jag vet att jag lovade skicka bilder och jag har tänkt på det flera gånger. Om jag bara skulle få arslet ur vagnen! Är ju så svårt att välja ut bilder att skicka :P Men snart...jag lovar! Här är iaf adressen till min blogg så kan du klicka på de bilder jag lagt upp på dem där iaf! Kramar från Åland, Eva-Marie

Ing-Marie. sa...

Ååååååh så kul att höra, har tänkt mycket på er :-)
Var är bloggadressen????

Pussa på dom bägge två.

Kram Ing-Marie.