2009-12-20

Fighter och Blackie 1 år, Hipp Hipp Hurra!!!!


Underbara sötnosar, 1 år blev ni igår 19/12.
Tänk det var precis ett år sedan Therese ringde mig då jag var på julmiddag och sa att jag måste komma hem.
Ni två har en alldels speciell historia.
Ni är två små fighter bägge två.
Ni bodde hemma hos oss i två veckor, gick in hos oss med svansen högt som om ni aldrig bott ngn annanstans.
Tackar Åsa och Johan och deras barn för att de ställde upp på oss, jag är er evigt tacksam.
Vill också tacka Ingrid som köpte Fighter för att hon givit Fighter världens bästa hem.
Och Christina och Stefan och deras tre barn som tar så väl hand om Blackie, och också vårt lilla nytillskott Robin.
Tack för att ni finns.

1 kommentar:

Ingrid sa...

Yupp!!!

Min redan från början alldeles mest perfekta kisse är nu vid ett års ålder ännu ljuvligare - helt opartiskt och helt utan skryt kan jag meddela att Fight helt enkelt är världens bästa ragdoll!
;-) (Ledsen alla ni andra

//NÖJD matte, Ingrid