2010-05-23

Födelsedag :-)

En mycket trevlig födelsedag hade jag igår.
Konstigt de verkar faktiskt bli bättre och bättre ju äldre man blir.
Jag fick min mycket efterlängtade dator från min man och mina barn.Bara ni vet hur mycket jag önskat mig en sån. Tusen Tack till er.
Sen fick jag ett så himla fint armband från min svägerska Agneta, som hennes dotter Jenny gjort.
Jätte Tack Agneta.
Av Karin fick jag tre fantastiskt vackra paket, två som var flärd och ett som var nytta.
Flärden var en himla vacker turkos Alvar Aalto vas som jag önskat mig länge.
Två jättevackra glashjärtan i olika turkos skiftning.
Nyttan var en Alligator, en himla praktisk och bra grönsaksskärare.
STORT Tack Karin, jag är så jätteglad över presenterna.
Och Tack för att ni kom och ville fira tillsammans med oss.
Tycker vi hade det jättetrevligt tillsammans.

1 kommentar:

Inkan o Ligan sa...

Förlåt.
:-(
Har ju missat.
STORT Grattis i efterskott !
Kram