2008-05-27

Mina fantastiska bebisar.


Bebisarna, som ännu inte fått några namn, har aldrig varit så sen, växer och mår hur bra som helst.
Imorse när jag vaknade så tittade jag till dem direkt, inte en skymt av en bebis i lådan.Väckte min dotter, och sa Therese var är dom?
Tittar in under Therese säng och där ligger de så fridfullt och sover alla tre.
Lägger tillbaka dem i lådan och Dottie verkar hur nöjd som helst.
Hon är alltid mycket lugnare när vi är vakna och hon hör alla vanliga ljud.
De gånger hon varit lite orolig är på natten och när vi inte är hemma.
Deras vikter ikväll,1 vecka och en dag gamla är 262,268,268.
Tar nog inte så lång tid innan de öppnar ögonen.
Dessa tre är lycka för oss:-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Men OJ SÅ söta!!!!!!!!!!
GRATTIS!!! Ge dem massa pussar från mig!!

Kram från Carro
S*RagGorgeous Ragdolls