2008-05-19

Äntligen är dom här, fast lite snopet :-)


Igår på dag 62 vad jag trodde så var Dottie lite orolig, det kan dom ju vara så jag var rätt lugn.

Gick och la mig vid 22.30tiden, hon var mycket kärvänlig men försvann ner efter ett tag.

Jag somnade.

Vid 01.15 vaknade jag av ngt som lät som ett pip och tänkte att detta kan inte vara möjligt.

Dottie ligger i kattungelådan, en kattunge hittar jag som är torr och fin, och en andra som precis kommit ut.

Kattunge nr3 kommer ca 45 minuter senare.

Tänk vi har fått tre fantastiska bebisar som vi förhoppningsvis får tillbringa hela sommaren med. Tänk vilken lycka.

Vikterna på bebisarna var 112,112,122 gram.

I dagsläget så är det två hanar och en hona, men det kan ändras.;-)

Ikväll vid 19 tiden när jag vägde dem så vägde 128, 130,130.

Fantastiskt att de får så mycket mat av Dottie.

Jag vill tacka Susann S*Sky High för att jag fått låna hennes Bounty, utan honom så hade detta inte varit möjligt.
Fortsättning följer...............................

Inga kommentarer: