2009-01-24

Mina egna godbitar 5 veckor gamla.


Har varit och hälsat på mina ljuvliga, helt underbara bebisar som igår blev 5 veckor gamla.
Visst är de underbara?
Man hade idag varnat för oväder i stora delar av Svealand.
Tänkte att det blev nog inget besök i Ösmo idag.
Jag är nämligen livrädd att köra om det är halt väglag, tror jag ska fara av vägen.
Åsa bor inte heller helt nära mig, utan det är 6,5 mil mellan oss.
När jag vaknade så regnade det :-) Efter att ha läst diverse väderprognoser på internet så bestämde jag mig för att åka.
Fighter och Blackie är helt underbara bägge två.
Åsa berättade att Fighter spelat fotboll med sina "brorsor" igår.
Hade varit härligt att se.
Tusen tack igen Åsa för att du orkar.
Inkan som har Åsas Puzzel var också där. Det här måste vi göra om
Jättetack tjejer för en jättetrevlig eftermiddag, och Inkan för dina fantastiska kakor.
Och förlåt för mitt tjatande om vädret.
Puss på er mina små, tänker på er hela tiden.


2 kommentarer:

Anonym sa...

haha Du är förlåten. *ler*
Och det är mer du som tänker i termerna att du tjatar. Själv så ägnade jag det inte en tanke. Med alla bebbara att gosa med och lådor att tömma så var det en så liten del i det hela.
Tusen tack själv !!!
Dina bebbar är helt underbara Ing-Marie.

Anonym sa...

Vilka små sockerskorpor!! Ljuvligaste åldern kommer nu när dom är 5 veckor och framåt.

P.S tårtorna med lite hallon får gärna skickas hit ner ser verkligen mums ut!!!