2009-03-15

SuperTrevlig helg, och bebisbilder :-)




Vill börja med mina underbar bebisar, som hunnit bli 12 veckor gamla.
Ta nu detta för vad det är, det här är mina.
Otroligt härliga, harmoniska och sociala bebisar, bägge två.
Får njuta av dem bägge fram till fredag.
Det är Therese, min dotter som tagit de här fina bilderna.
Jättekul Christina att du kom och tittade idag.
Sen till helgens utställning.
Vi har haft en himla trevlig helg tycker jag.
Whiskey tog sina två cert, han är imponerande i storlek, en fantastisk kille enligt mig.
Jag är så himla glad att han är min.
JätteGrattis till alla mina goda vänner, som det gick jättebra för.
Yvonne, Jenny, Åsa, Ingrid, Bellan, Zvezdan, Yvonne igen:-)fast en till. Bitte och Camilla och Marie.
Hoppas jag inte glömt ngn, Tusen Grattis till er också om det skulle varit så.
Jättekul Zvezdan och Yvonne att få träffa er bägge.
Superpositiva människor bägge två, massor med positiv energi.
Hoppas ni kommer till Stockholm ofta :-)
Yvonne först Grattis till jättefina resultat.
Sen till parkeringen, inte alltid lätt att förstå när man kommer till storstan, tur att ni är två :-)
Väskan har jag funderat över, kanske tur att det blev som det blev????
Vad skulle dom sagt hemma?
Slutklämmen skulle jag vilja ha i repris, du prickade rätt hela tiden :-)
Zvezdan, jättegrattis till dig också, tur att du har lite koll :-) Tänker på väskan.
JätteTack till er ALLA.




Inga kommentarer: