2009-06-09

Vi lever :-)

Vill skriva några rader :-) Vill berätta att allt är hur bra som helst med kattungarna.
Var ju ett tag sen jag skrev här. Men lite mycket har det varit.
Vi har haft förberedelser för Therese student som var i torsdags.
En jättetrevlig dag och kväll var det, allt klaffade, och Therese var så nöjd.
Vädret hade kanske kunnat vara bättre, men ändå var det bättre än förväntat.
Sånt kallas positivt tänk.
Tusen tack till er alla som uppvaktade henne.
Haft flera jättetrevliga kattungeköpare hemma.
Har så himla dåligt samvete över att jag inte riktigt hinner med att ta så mycket kort som jag skulle vilja, eller rättare sagt nästan inga har jag hunnit ta.
Tycker ju att det är så viktigt att få visa upp dem ALLA.
Men jag hoppas att tiden går lite långsammare framöver, så man känner att man räcker till.
Chessies kull, 5 helt ljuvliga tjejer och en fantastiskt fin pojke. Snart är det redan dags för första vaccinationen. Vart har tiden tagit vägen?
Dotties bebisar har ju som jag skrev fått större utrymme, och det är så himla kul att se hur de utvecklas dag för dag. Fantastiska alla 6.
Imorgon har vi skolavslutning här i Stockholm, sen är det att arbeta torsdag,fredag och så måndag och tisdag nästa vecka.
Sen är det SOMMARLOV :-)))))))

Inga kommentarer: