2009-06-01

12 helt ljuvliga bebisar :-)

Tänk så fort tiden går.
Min K-kull är redan 6 veckor i fredags.
Pigga, söta och hoppiga kattungar som bara älskar när man är med dem.
Och L-kullen redan 4 veckor igår.
De fick igår eftermiddag lite större utrymme att var på.
Mat både torrt och uppblött.
Den som var först att smaka var lille Jimi, han stod en lång stund vid skålen och åt.
Den som var först på lådan var lille Kurt imorse.
Vilket underbart väder vi haft i helgen.
Igår morse kom äntligen blommorna ner i sina krukor, tänk så himla fint det blir.
Har träffat tre jättetrevliga familjer som varit intresserade av mina bebisar.
Men tyvärr vill inte riktigt tiden räcka till, har säkert glömt massor, glömt att ringa ngn som jag lovat. Hoppas ni hör av er om det är så. Absolut inget medvetet.
12 kattungar kräver massor av tid och engagemang, och man fastnar hela tiden hos dem.
Fast vad kan vara viktigare än att vara tillsammans med de små.
På torsdag har vi en student i familjen :-)
Min dotter Therese.
Andra gången för mig och det ska bli så roligt.
Hjälp mig hålla tummarna för att det blir fint väder.
Har skickat 4 veckors bilder på L-kullen till Jenny.
I K-kullen har jag bara fått bilder på 3 stycken, inte det lättaste att fota kattungar.
Så dom tänker jag lägga ut här i bloggen istället, förhoppningsvis redan ikväll.

1 kommentar:

Therese Bergsmo sa...

Stort grattis till Therese på student-dagen!

Det är så kul att läsa din blogg med alla bilder på superfina katter och kattungar!

Ha det bra!

Kram, Therese med S*Åvikstrands DareDevil "Simba"