2009-09-13

Syskon :-)

Lennon 4 månader gammal i vågskålen.
Lennon och Zisco tillsammans igen :-)
Tänk så härligt att brorsorna får träffas, och att dom har så mycket glädje av varandra.

Zisco, drygt 4 månader.

Och så lilla sötnosen Rosie som numera heter Selma och hennes bästa kompis Alex.
Tusen tack till Tove och Matilda som skickat mig så fina bilder på Lennon.
Och vet ni så kul att killarna får träffas så ofta.
Tack även till Sussie med familj för bilderna på Zisco.
Och Tack till Åsa med sambo som skickat bilderna på Selma och Alex.
Ja jag har ju inte varit så himla duktig med min blogg sen kattungarna flyttade, luften gick liksom ur mig lite grann.
Jobbet tar ju en hel del tid så här i uppstarten på hösten.
Idag har jag varit en sväng till IKEA, och jag var inte ensam där ska jag säga.
Köpt två så fina skinn till katterna som de ska ha när vår nya soffa kommer.
Maken är i Thailand och spelar golf , ja det är vissa som har det förspänt.
Idag fick jag ringa dit för att fråga hur man öppnar tanklocket på min nya bil ;-)
Ja,ja man kan inte kunna allt.
Hoppas ni alla får en fin vecka.

3 kommentarer:

Ingrid sa...

Fina! Men jösses så stora de blivit - fast ändå så små.... Det var länge sedan Fighter fick plats i degbunken nu! ;-)

/Ingrid

Inkan o Ligan sa...

Sötnosar.
Men hallåååå, ringa för att få upp tanklocket. *suckar* :-)

Ing-Marie. sa...

Ha,ha bilen är ju ny :-)
Och när Janne är hemma så tankar han oftast :-)))))
Ja om jag ska vara ärlig så är det rätt skämmigt.
Spännande med nya sötnosen.
Vi syns en sväng på lördag, ska äntligen försöka köpa mittt klösträd.
Önskar verkligen jag kunnat ställa.
Kram.