2009-09-20

Katternas NYA klösträd :-)

Min lilla docka Chessie myser i nya klösträdet :-)
För er som tycker det ser ut som hon skelar så beror det på att jag viftar med en vippa.


Ja nu har jag äntligen fått mitt nya klösträd till katterna.
Fått, är väl en lögn, rätt dyrt var det faktiskt, men tycker det känns som det var värt varenda krona. Och katterna verkar älska det.
Fedor hoppade högst upp på en gång och låg sedan där läääänge, ända tills Chessie tyckte det var hennes tur och puttade ner honom.
Jag, Susanne, Nina och Sandra tog en tur till Nyköping och SW igår.
Ingen av oss ställde ngn katt, utan skulle bara dit och titta och shoppa :-)
Många vackra Ragdolls var det där, och många nya och gamla bekanskaper.
Alltid lika kul att ses.
En mycket fin och pampig inledning på utställningen var det.
Många katter men jag tyckte det var lugnt och fint i utställningshallen.
Östkatten och alla otroligt engagerade människor har gjort ett KANON jobb.
Håller tummarna för er alla som är där idag då utställningen avslutas.
Hem kom vi med klösträd, kattsand och massa kattmat,och myntaråttor som katterna bara älskar.
En jättetrevlig dag.
Och tack Nina för en trevlig bilresa;-)

9 kommentarer:

Buffe o Vinnie sa...

Det blev jättefint med nya klösträdet *sugen på ett sånt klösträd också nån gång* ;)

O korgen verkar ju uppskatttas den med.

Kram Sandra
Vinnie o Buffe hälsar till kattgänget!

Här hemma lektes det för fullt med pälsmössen jag köpte - de var väldigt populära!

Ing-Marie. sa...

Vad kul att katterna tyckte om mössen. Då måste jag leta efter dem på ngn utställning framöver :-)
Hoppas du kom hem ordentligt.
Tack för en jättetrevlig dag.

Pussa sötnosarna.

Kram Ing-Marie.

Christina o Blackie sa...

Det var ett ovanligt snyggt klösträd!!! Kommer att matcha nya soffan kanon.
Kramar Christina, pussa kissarna.

Ligans Talesman sa...

Kul att dina kissar gillade det svindyra trädet för mina dissar det fullständigt. :-(
J-A bortskämda katter.
Kartonger ska de vara. *frust*
Kul att träffa dig om en hastigt som vanligt.
hm........

Anonym sa...

Ja vad är det med kartonger egentligen? Gamla perserns och lilla Lennons kärlek till skokartonger har inte gått att ta miste på. De står överallt i lägenheten delvis sönderbitna och ofta med en sovande eller busande katt i...

Men Ing-Marie, oroar mig lite för att fågelburen fått sätta livet till efter klösträdets inträde... Suri har väl inte gjort nåt dumt...? :)

Kram
Tove

Ing-Marie. sa...

Nej,nej,nej de små sötnosarna har bara fått byta plats, till andra sidan vardagsrummet :-)

Ha,ha jag vet dom älskar kartonger, och gärna småååååå.

Pussa Lennon.

Kram till dig och Matilda.

Tre katter sa...

Ingen dåligt cool tjej det där!! Me like!! :)

Kram
//Tre katter + matte

Unknown sa...

Hej, jag diggar det klösträdet! Vart har du fått tag på det och för hur mkt? Ska få min lilla ragdoll om två veckor och vill gärna få hem liknade klöspål, hon älskar tyldigen höjder och klättring ;)
Tjingeling
Annette

Liza sa...

Vilket underbart träd!
Jag letar efter ett då min sphynx väntar kattungar!
Vart har du hittat det?