2009-10-05

Tänk vad tiden går, och nu väntar Suri kattungar :-)


I oktober 2008 så flyttade Suri hem till oss.
En liten dam som det alltid händer ngt runt. Rolig, pigg och ständigt i farten.
Suri är född hos min bästa kompis Anita som har Lilltassens.
Tack Anita för ditt förtroende, det finns faktiskt bara Suri i samma kombination.
I slutet av augusti så löpte Suri, och Whiskey var lika intresserad som första gången.
Men Suri låg på sidan och på rygg och jag tänkte att det där får de försöka fixa själva.
Hade nog inte så stort hopp om att hon skulle bli dräktig.
Så lite i glömska föll ev dräktighet.
Tills i måndags då min dotter ropade och ville att jag skulle titta, och tänk jag tvivlade inte en sekund.
Så imorgon är hon 5 veckor på väg våran Suri.
Och visst har hon ändrat sig lite, sover mer, äter mer, tom bredvid Chessie ;-)
Det ska bli så spännande och se vad det blir i kombination med Whiskey, våran duktiga kille.
Lade in ett par bilder på Suri när hon var liten.

8 kommentarer:

Buffe o Vinnie sa...

Oj så spännande!

Hon är så fin Suri! Kul o se ny bild på henne. Hon har verkligen vuxit upp till en förtjusande dam.

Lycka till med kommande kull, ser fram emot o se bilder på dem sen.
Kram, Sandra

Ingrid sa...

Grattis!!!

Kommer bli superkissar om de blir det minsta lika sin fantastiska mamma! :-) Hälsa min favvokisse!

//Ingrid

Ing-Marie. sa...

Ha,ha du är mitt dåliga samvete.

Du skulle ju fått veta först av alla.

Tack för ALLA snälla ord om Suri:-)
Pussa Fighter, kanske skulle köpa honom en flytväst;-)Tack för fantastisk film på honom i dammen.
Och du är välkommen precis när du vill och gosa med bebisar sen.

Kram från oss, Ing-Marie.

Tillemora´s sa...

Spännande, spännande att se vad din fina kombination ger!
Kram Maria & Co

Tre katter sa...

Grattis till dräktigheten vackra Suri!!

Tasskramar!
//Tre katter med matte

Unknown sa...

Underbart! Tänk att Lennons pappa ska få bäbisar med barnflickan... Var ska detta sluta... :) Ge Suri en stor puss och extra godis från oss. We love her!

Kram från Tälje

Ingrid sa...

Ja - lita på att jag kommer på "mystitt" så snart de börjat tulta omkring! (Och givetvis - pax för att vara kattvakt vid behov....! ;-)

/Ingrid

Inkan och Ligan sa...

Grattis !
Ska bli kul att se dom nya små ungarna.