2010-06-23

Ragdoll !!!


Vill dela med mig av underbara bilder jag tog på Evert igår när jag lagade middag.
Totalt avslappad låg han där på köksbordet och sov.
Han har också kommit på att vi har undulater, mycket spännande ;-)
Men han kan också som synes ligga ner och sova och strunta i dom totalt, trots att dom kvittar ordentligt.
Nyss hittade jag honom på badkarskanten drickandes vatten från kranen. Kul för det gör mina andra katter också, och det har även han lärt sig efter att ha bott hos oss en dryg vecka.
Just nu kör han sitt morgonrace, från undervåning till över våning och ner igen, med Whiskey springades efter:-)
Och jag har börjat min första lediga dag, känns alldeles underbart.

2 kommentarer:

Inkan o Ligan sa...

Inkan o Ligan önskar en Riktigt Underbar Midsommar ! Tass o Kram

Inkan o Ligan sa...

Inkan o Ligan önskar en Riktigt Underbar Midsommar ! Tass o Kram