2009-05-16

4 veckors bilder, puuuust ;-)





Ja alla ni som fotograferat kattungar vet att det inte är lätt ;-)
Idag har det verkligen inte varit lätt, rent ut sagt riktigt besvärligt.
Blev alla fall till slut rätt nöjd.
Här är ett axplock av tre av mina ljuvliga små i Chessies kull.
Jag är så nöjd med kullen, de gick upp lite dåligt i början så jag vill gärna ha lite mer tid på mig att titta på dem.
Fast som sagt helt ljuvliga alla 6.
Dotties bebisar är så himla nöjda och går upp så bra i vikt, nästan alla har öppnat sina ögon helt.
Tove det kommer bilder:-)
Jättetack för alla dina trevliga mail, hoppas ni har en trevlig kväll.
Imorgon håller jag ALLA tummar för Sandra och Vinnie.
Och Mia och Anna och Zafir som ska ställa på Birkas utställning här i Stockholm.
Ni är bäst:-)
Nu tänker jag ägna mig lite åt Eurovisions finalen.
Jag håller på Malena:-)
Grekland var inte så dålig den heller ;-)

3 kommentarer:

Tre katter sa...

Helt underbara är de små dunbollarna!!! *kärlek*
Vi tycker Norges bidrag var rätt skön också! :)

Ing-Marie. sa...

Ha,ha ja jag hade inte hört den innan, sprungit fram och tillbaka.
Men med facit i hand var den helt fantastisk.
Grattis till Norge.
Pussa killarna från oss :-)

Anonym sa...

Tove klarar sig med bilder på Chessiebäbisar, inga problem :)
Söta som sockervadd!

Sov gott
T

(...Island var bäst...)