2009-05-10

Priviligerad.


Allt är bara bra med ALLA kattungar.
Precis för en timme sedan klar med min vägningsrunda, hur ska man hinna arbeta ;-)
Känner mig så himla tacksam över att alla 12 verkar må hur bra som helst.
Chessies bebisar är helt underbara, klättrar på en så fort man är där.
Och Chessie har ett himla bestyr att hålla koll på dem när de far åt olika håll.
Kullarna går nu under benämningen, flickorna i övervåningen, stackars Bamse "ett arbetsnamn" förmodligen för att han är enda pojken i kullen. Bilderna är på honom.
Och så är det pojkarna i undervåningen, finns ju en lite prinsessa där också ;-)
De håller precis på att öppna ögonen och är helt ljuvliga.
Har mamma Dottie möjlighet så är hon hur snabb som möjligt att grabba tag i ngn av bebisarna och smita iväg till ngt "säkert" ställe :-)
Sista stället där jag hittade två härom kvällen är garderoben i hallen. Man kan tycka att hon kanske skulle få ha dem där, men jag vill gärna kunna stänga en dörr om henne och bebisarna när jag går hemifrån.
Hoppas vi får det lite ljusare framåt dagen, för då ska jag försöka ta lite blandade bilder.


Inga kommentarer: