2009-05-24

Vart tar tiden vägen? Redan 5 veckor :-)





Ja ni vart tar tiden vägen?
Tänk redan 5 veckor i fredags, tyckte nästan det var som igår de föddes.
Som jag skrev förra veckan, inte lätt att fotografera 6 bebisar och att bli helt nöjd med bilderna ;-)
Men här är mina ljuvliga små alla fall.
Och vart har helgen tagit vägen?
Trodde vi skulle vara ledig 4 dagar, men det känns som två.
Trevliga kattungeköpare på besök, studentmiddag i min dotters klass, födelsedag med släkt och goda vänner hemma, och nu idag söndag och arbetsdag imorgon.
Himla tur att jag har ett så trevligt arbete, har aldrig ngn ångest över det. Det som är jobbigt är ju att klockan ringer så tidigt :-(
Men snaaaaaaart är jag ju ledig ett rätt så långt tag faktiskt.
Hoppas vi kan se till att uppdatera lite med Dottie och Whiskey bebisar senare idag.
De små har fått flytta över i en lite större kattungehage där de kan röra sig lite bättre.
Så himla söööööta.


1 kommentar:

Tre katter sa...

Helt otroligt fina!!! <3
Och visst går tiden fort.. Vips så har de flyttat hemifrån..

Kram Daniella och grabbarna