2009-04-24

Chessie mamma för andra gången.



Förra fredagen blev Chessie mamma för andra gången, alltså 17/4.
De är fyra dagar på bilderna, och faktiskt när jag skriver detta, redan 1 vecka.
Tänk att tiden kan gå så fort.
Första bebisen kom 12.50 och den sista 15.36
En lätt förslossning.
Jag missade fyra stycken, men min fantastiska fodervärd Karin fixade allt galant.
Jag fick ändå vara med när de två sista kom till världen :-)
Det blev alltså 6 stycken bebisar.
Det känns helt fantastiskt.
Chessie är precis som förra gången lugn och trygg och tar hand om sina små på det bästa sätt man kan tänka sig.
Tack Karin för att du är så lugn och trygg, det är så bra för både Chessie och mig.
I nuläget så ser det ut som vi har 5 tjejer och 1 kille, men jag har haft fel förr så vi får ta en extrakoll i helgen :-)
Ååååååh vad vi längtar.




4 kommentarer:

Tre katter sa...

STORT grattis till de små!!

weilerskan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Tre katter sa...

Försöker skicka ett mail till dig men jag får bara ett mail tillbaka att din mail är full!!
Kram Daniella

Ing-Marie. sa...

Hallå!
Tror det står fel mailadress, gick du från hemsidan?
Den korrekta info@wermdos.com
Försök med den.
Fick kommentaren från en annan också, och har precis skickat detta till min webmaster, kan ju inte sånt här själv ;-)
Pussa på dina 3 snygga killar :-)
Kram Ing-Marie.