2009-04-03

Whiskey och Dottie bebisar vecka 19 :-)

Jiiipiiiie!
Whiskey ska bli pappa för första gången :-)
Helt fantastiskt tycker jag som inte haft en egen fungerande hane på flera år.
Har dröjt ett tag att lägga ut det här då jag nästan inte riktigt kunde tro att det var sant.
Dottie ska bli mamma för tredje gången.
Hon är faktiskt lite annorlunda den här gången tycker jag.
Vill vara med mig hela tiden när hon är vaken.
Annars äter och sover hon mest.
Så nu Izzie, Vinnie, Tottsie och Mizzie, ni ska få småsyskon :-)
Annars så ska vi till Hallstahammar på söndag.
Whiskey kan bli Champion.
Hoppas nu bara att man inte utmanar ödet när man skriver så här.
Just nu är han i badet med min dotter, lite lyx att slippa faktiskt.
Men hon får ta åt sig äran när han är bra preparerad.
Whiskeys syster Lotus blev Champion i Finland i helgen.
JätteGrattis till er Jenny och Lotus.
Önskar er ALLA en jättetrevlig helg.
Här i Stockholm så har vi haft riktigt vårväder hela dagen.
Underbart.

1 kommentar:

Buffe o Vinnie sa...

Vi väntar med spänning på Vinnies syskon. Vi håller alla tummar.

Måste vara extra spännande att vänta smått när både mamma o pappa är egna katter. Ska bli jättespännande o se vad det blir för prinsar o prinsessor ;)

Håller tummarna för Whiskey i helgen.

Kramar från oss
Sandra, Vinnie & Buffe