2009-04-08

Sista arbetsdagen innan ledighet :-)

Ja nu är det sista arbetsdagen innan påskledigheten.
Känns som man ska vara ledig en hel evighet, fast det bara är fem dagar.
Underbart ska det bli.
Hoppas på fint väder, katterna bara älskar att vara ute nu när det börjar bli varmt.
Vad jag ska fördriva tiden med?
Jo för det första ska jag bara vra, det bästa som finns.
Vara med familj och mina katter.Äldsta sonen kommer hem, och det ska bli himla kul.
Åka till Karin och lämna bolådan, och disskuetra lite inför den snart stundande förlossningen för Chessie, ska bli såååååå spännande.
Vi räknar 63 dagar fredagen den 17/4.
Ja lite pysslande blir det. Hade bestämt att åka till Möja den 17:e, vet inte riktigt hur jag tänkte, om jag överhuvudtaget tänkte alls. Men nu har jag avbokat det ö-besöket.
Whiskey är anmäld till utställning 18-19 april, men även det tror jag är ordnat, åtminstone en av dagarna.
Ska bli så fantastiskt kul med små bebisar igen.
Dottie ser ut att må hur bra som helst med sin mage.
Sista gångerna mina honor väntat bebisar så har jag inte vägt dem, mest pga av att det stressar mig en hel del, men har nu gjort det i alla fall, kunde liksom inte låta bli.
Hon hade gått upp 260 gram mellan vecka 4 och 5.
Så nu känner jag mig lugn och tillfreds ;-)
Så lugn man nu kan vara när man väntar kattungar?
Nej nu måste jag jobba lite så jag förtjänar min ledighet.
Önskar er alla en jättehärlig Påsk.

Inga kommentarer: