2009-04-29

Grattis på 1-års dagen älskade Whiskey.

Ja ibland skäms man verkligen över sig själv.
Jag har alldeles glömt bort. Fööööörlåt.
Har varit så mycket med bebisar och kommande bebisar, blivande student etc.
Har alltid för vana att titta runt lite på sidor och i bloggar varje dag.
Sett flera som gratulerar sina 1-åringar.
Och nu alldeles nyss var jag inne på Whiskeys systers sida, och vad ser jag.
Grattis Lotus på din ett års dag.
Fyyyyy vad jag skäms.
Så därför några dagar försent, En miljon Grattis älskade Whiskey på din 1-års dag.
Min gosgubbe som om några dagar ska bli pappa för första gången.

4 kommentarer:

Buffe o Vinnie sa...

Stort Grattis vackra Whiskey på 1-årsdagen.

Matte din får nog kompensera med något extra gott minsann när hon glömmer sådär! ;)

Jag blir också snart ett år, tänk vad tiden går.

Nospuss/ Vinnie
matte hälsar också så mkt

Jenny sa...

Hahaha ja så kan det gå när man har mycket att tänka på! ;))

Grattis brorsan hälsar Lotus!

Tillemora´s sa...

Grattis till den snygge 1åringen!!!
Kram MAria & co

Tre katter sa...

Hum.. Vi saknar 1-års bilder!! :)
Massor med nospussar och gos från oss till snyggot!