2009-07-02

11 veckors bilder, en dag för tidigt.

Lilla blå
Lilla Lila

Gredelin

Bamse

Lilla Rosa


Lilla Röd.

Ja den här gången blev det inte i riktigt rätt ordning tyvärr.
Ovanifrån så är det först nummer 5, sen 4, sen 3, sen 2, sen 1 och till sist nummer 6.

Har denna vecka fått hjälp att fota mina stora bebisar av Robin Helly.
Robin är dotter till min kompis Martina som föder upp Norska Skogkatter under stamnamnet S*Svartträskets.
Tusen Tack Robin för jättefina bilder.

Imorgon fredag så är kattungarna redan 11 veckor. Tänk att tiden går så fort.
Nästa vecka är det redan spruta nummer två, chip och besiktning.
Och sedan framåt slutet av helgen och början på veckan därpå, flytt till deras nya familjer.
Som jag skrivit tidigare så har jag hittat världens bästa hem till mina små :-)

I helgen ska vi påbörja våra nya uteplatser.
Hoppas det går fort så katterna snart får komma ut igen.


Inga kommentarer: