2009-07-02

8,5 veckors bilder på mina små.

Ha,ha ja det blev inte rätt nu heller ;-)
Första ut är alla fall Joe Strummer.
Sen lilla Chocko, Sid Vicious

Sen lilla Curt Cobain.
En av mina småpojkar som förlorade päls runt 2-3 veckor.
Pälsen är på god väg tillbaka.
Dagens rymling, som var först att smita över hindret till vardagsrummet.
Och stod och kände sig ensam på toaletten.
Tillbaka till vardagsrummet, men lika snabbt ute i hallen igen.


Och så lilla Rosie, enda tjejen i gänget.
Och så lilla Jimi Hendrix, som i nuläget är störst i kullen.
En av mina pojkar som också förlorade lite päls i början.
Men som är på mkt god väg tillbaka.

Och till sist vår lilla Lennon :-)

Mina småttingar som fick sin första spruta i förrgår.
Jag var faktiskt lite oroligt, mest pga utav värmen faktiskt.
Tycker dom varit lite påverkade av värmen.
Men allt gick hur bra som helst :-)
Ja denna värme, man ska ju inte klaga, men det här är i varmaste laget för mig, och faktiskt även för katterna tror jag.
Som jag skrev tidigare så ska vi påbörja arbetet med våra uteplatser till helgen.
Katterna ska få en ny helt inhägnad utegård som bara är deras, ska bli så härligt.
Så det känns som man vill komma igång så fort som möjligt.
Ja nu ska jag gå runt hos mina små och se till att dom har det bra.
Ska försöka gå så tyst som möjligt så att rymlingen inte vaknar ;-)


Inga kommentarer: