2009-07-12

Jiiiipiiiie! Äntligen en kattgård.





Äntligen fick katterna och Jag våran kattgård :-)
Vi har byggt ut våran baksida med en stor träaltan, och del av denna skulle vara katternas.
Nu är den äntligen klar, och jag är så himla lycklig.
Den invigdes igår, då utan hyllor, men dom kom idag.
Kan lova dom är mkt uppskattade.
Blir alldels varm i hjärtat, ikväll sitter alla mina 6 vuxna katter där ute och bara njuter.
En miljon Tack till Niklas som hjälpt oss med detta.
Fantastiskt kul att se när yrkesfolk arbetar och vad de åstadkommer. Du har varit GULD.
Lovar återkomma med bilder när baksidan blivit lite mer spacad, med lite blommor och annat.

3 kommentarer:

Tre katter sa...

Åh vad fin den blev! Många sköna ställen att sitta på!

Kram Texas

Marie sa...

Halloj,

Vilken fin kattgård/uterum du har fått, jag är imponerad helt enkelt.
Jag vill också ha :-)

Kramar Marie

Ingrid sa...

Kanonfin! Kommer ut och tittar IRL någon dag!

/Ingrid