2009-07-07

Hälsat på Fighter 6,5 månader :-)



Igår var jag och en kompis och hälsade på Fighter som bor på Ekerö med sin familj.
Familjen består av Ingrid, Amadeus,Mipan och Spöket, och så Sixten förståss.
Vi hade en jättetrevlig dag tillsammans.
Fighter föddes i Queenies andra och sista kull, tillsammans med sin syster Blackie och 6 syskon som inte lever längre.
Fighter och Blackie bodde under sin uppväxt hemma hos Åsa S*Hallongläntans och hennes familj.
Dom är handmatade från andra dagen, av mig, Åsa och hennes dotter Bella.
Tusen tack igen, ni vet att ni är guld värda.
Nu lever som sagt Fighter med Ingrid och tre kattkompisar och en Kackadua (Sixten) på Ekerö.
Jag är så himla glad att just du hittade honom Ingrid.
Vill gärna visa lite bilder på Fighter som nu blivit 6,5 månader gammal.
Som vanligt misslyckas jag lite med mina inlägg, hade velat haft texten överst ;-)
Men hoppas det fungerar att titta på bilderna först?

2 kommentarer:

Buffe o Vinnie sa...

Så fin han är och oj vad fort tiden går, tycker inte det var så längesen man såg bilder på honom o Blackie som småttingar.

Kram från oss!
Sandra

Ingrid sa...

....å tänk att han är MIN fina misse - så stolt & glad över honom! Tack för förtroendet! :-)

/Ingrid