2009-07-28

S*Wermdö´s Joyful Beautiful Black, Blackie



Har idag varit hemma och hälsat på Blackie som bor hos Christina och Stefan och deras barn på foder.
Blackie har jag behållt efter Queenie och Yannis.
Hon har utvecklats mycket bra tycker jag.
Hon har ett jättevackert uttryck, jättebra ögonfärg, breddat bra i sitt huvud, bra öron.
Ser ut att få en fin kropp.
Blackie är idag drygt 7 månader gammal.
Tusen tack Christina och Stefan för ni givit Blackie ett så fantastiskt hem.
Bilden på Emanuel och Blackie är fantastiskt fin tycker jag.
Och till sist, Tusen Tack för en jättetrevlig eftermiddag, alltid lika trevlig att komma hem till er.

3 kommentarer:

Ingrid sa...

Va jättefin hon är, Fighters lilla syrra! Blir han möjligen morbror i vår....? ;-)
/Ingrid

Ing-Marie. sa...

Halloj!
Ja visst är hon :-)
Syns att dom är syskon, har fortfarande bilden på Fighter och Blackie på mitt skrivbord.
Ljuvliga kattungar.
Looooovar höra av mig.
Ja så är nog planen :-)
Kram.

Inkan och Ligan sa...

Sötnosen.
Om man får säga så till en stilig herre. *ler*